Terkon ExaPlus Muhasebe Programı
Genellikle işletme sahipleri, gelişen teknolojiye ayak uydurmak ve sahip olduğu kuruluşun verimliliği arttırmak için sürekli olarak, yenilikçi ve akılcı çözümlere ihtiyaç duymaktadır. İşte bu noktada Terkon Ticari Set, bir işletmenin yazılım alanındaki hemen hemen tüm ihtiyaçlarına profesyonel olarak cevap vermektedir. Üzerinde bulunan çeşitli modüller sayesinde aynı anda birçok işlemi tek başına yapabilen Terkon Ticari Set, kullanıcının, daha az iş gücü ile daha fazla işlem yapabilmesini sağlarken, işletmelerin verimliliğini de üst düzeye çıkartmaktadır. Teknolojinin tüm imkanlarından en iyi şekilde faydalanarak hazırlanan Terkon Ticari Set, kolay, hızlı ve güvenilir yapısı sayesinde fark yaratan kurumsal bir iş çözümüdür.
Ücretsiz Güncelleme ve Destek Paketi
Terkon Ticari Set muhasebe sistemini kullanan kullanıcılar artık güncelleme için ek bir ücret ödemiyor. Çünkü destek paketi aktif olan tüm kullanıcılarımız güncelleme hizmetlerimizden ücretsiz olarak faydalanabiliyor. Ürünü satın aldıktan sonra kullanım aşamasında karşılaştığınız ve çözemediğiniz sorunlarında bizi aramanız yeterli olacaktır. Yeni satın alınan Terkon Ticari Set ürününün yanında 6 ( altı ) aylık destek paketi ücretsiz olarak verilmektedir.
Neden Terkon Ticari Set ?
“Ticaretin en kolay hali…” sloganı ile çıkartılan Terkon Ticari Set ’in en büyük artılarından birisi kullanıcı dostu bir ara yüze sahip olmasıdır. Bu sayede kullanıcılar, herhangi bir işlemi, birçok pencerede gezinmek yerine tek bir pencere üzerinden hızlı, kolay ve pratik bir şekilde gerçekleştirebilir.
Entegre Modüller
Terkon Ticari Set, fatura, irsaliye, sipariş, teklif, çek-senet, cari, stok, banka, kasa, rapor, istatistik, barkod gibi birçok modülü bünyesinde barındırmaktadır. Bu modüller işletmelerin ihtiyaçları doğrultusunda sürekli geliştirilmekte ve yeni modüller eklenmektedir. Terkon Ticari Set, tüm modülleri kendi aralarında entegre olarak kullanabilmektedir. Bu sayede kullanıcılar, daha az işlem hareketleri ile daha fazla iş yapabilmektedir.
Gelişmiş Yedekleme
Genellikle veri kayıpları, işletmeler için büyük sorun teşkil etmektedir. Terkon Ticari Set, bu tür sorunların önüne geçmek için gelişmiş yedekleme sistemini kullanmaktadır. Gelişmiş yedekleme sistemi, Terkon Ticari Set üzerinde bulunan tüm bilgilerin yedeğini, her gün düzenli bir şekilde almaktadır. Bu sayede olası veri kayıpları büyük ölçüde önlemektedir. Üzerinde bulunan ayrı bir yedekleme sistemi sayesinde kullanıcılar, istedikleri zaman herhangi bir disk veya klasöre yedekleme yapabilirler. Gelişmiş yedekleme sistemi, Terkon Ticari Set için üst düzey bir koruma sağlamaktadır.
ExaPlus kullanımı kolay, basit ve anlaşılır bir cari takip ve muhasebe programıdır. My/Pc Teknoloji olarak, Terkon Exa Plus Muhasebe programı satış, kurulum ve destek hizmetleri vermekteyiz. ExaPlus fiyatları ve ExaPlus Lisanslama hakkında bilgi almak veya ExaPlus programını satın almak için bizimle irtibata geçebilirsiniz. Firmamız Terkon Ticari Seti yetkili satış noktasıdır. Firmanıza özel yazılım lisanslama kampanyaları ve indirimler için lütfen teklif isteyiniz.
Lisanslı yazılım nedir?
Lisanslı yazılım, üreticisine kullanım için telif hakları ödenerek kutulu veya dijital ortamdan indirilerek satın alınan yazılımdır. Sadece bir makinada kullanmak üzere veya çok kullanıcılı olarak satın alınabilir. Lisanslı yazılım üreticisi tarafından belirli süre için güncelleme desteği verilen, güvenlik açıkları kapatılan güvenilir yazılımlardır.
Yazılım lisanslama nedir?
Yazılım lisanslama hizmetlerimiz kapsamında, işletmenizde yapacağımız keşif sonucunda varsa lisanslı olmayan işletim sistemleri, ofis yazılımları, grafik ve mühendislik yazılımları tespit edilerek lisanslanması için fiyat çalışması yapıyoruz. Onayınız halinde lisanssız yazılımlarınız ekibimiz tarafından silinerek orijinal, lisanslı ve güvenli yazılımlar ile değiştirilmektedir.
Yandaki yazılım talep formunu doldurarak Terkon ExaPlus fiyatı alabilirsiniz. Portföyümüzde bulunan diğer yazılımlar için tıklayınız.