Güvenlik kamera periyodik bakım ve onarım sözleşmesi nasıl hazırlanmalı?

Güvenlik kameraları birçok ekipmandan oluşan uzun vadede sorunsuz çalışması beklenen, bakım onarım işlemlerinin periyodik ve zamanında yapılması gereken zayıf akım elektronik sistemlerdir. Projelendirme ve uygulama esnasında özenle hazırlanan yüksek bütçeli güvenlik kamera sistemleri gerekli bakımları yapılmadığında zamanla âtıl hale gelebilmektedir. Güvenlik kamera sistemleri ekipmanlarının birçoğu dış mekânda bulunması sebebiyle yağmur, kötü hava koşulları, dış müdahaleler gibi sebeplerle lensleri kirlenebilmekte, görüntü açıları değişebilmekte, kabloları (kanal muhafazası yok ise) zarar görebilmekte ve arızalanabilmektedir.

güvenlik kamera yıllık bakım anlaşması

Güvenlik kamera periyodik bakım sözleşmesi yapmak gerekli mi?

16 veya 32 kamera üzeri projelerde güvenlik kamera bakım sözleşmesi yapmanın son kullanıcı açısından birçok avantajı bulunmaktadır. Daha küçük sistemlerde kameraların görüntü kalitesi, açı ve arıza sorunları kolay tespit edilip, servis başvurusu yapılabilirken; yüksek kamera adetli projelerde gözden kaçabilmekte, optimum görüntü kaydı sağlanamamaktadır. Arızalar zamanında değil görüntü kaybı yaşandığında fark edilmekte ve işletme zarara uğramaktadır.

Güvenlik kamera bakım sözleşmesi ile belirlenen zamanlarda periyodik olarak, güvenlik kameraları, video kayıt cihazları, sabit diskler ve kablo altyapısı düzenli olarak kontrol edilmekte, arızaların onarımı yapılmakta ve periyodik bakımlar gerçekleştirilmektedir.

Güvenlik kamera bakım anlaşması neleri kapsar?

Güvenlik kamera bakım anlaşmaları, sözleşmede firma ve müşteri tarafından belirlenecek olan güvenlik kamera sistemi içinde yer alan tüm güvenlik ekipmanlarını kapsar. Sözleşmede yer alan ekipmanların tümü garanti kapsamında bakım ve onarım görür. Bakım sözleşmesi gereğinde değiştirilen ürünlerde bakım anlaşması kapsamına girer.

Güvenlik kamera bakım sözleşmesi süresi kaç yıl olmalı?

Güvenlik kamera yıllık bakım sözleşmeleri başlangıçta 1 (bir) yıllık olarak düzenlenir. Bitimine yakın yeni bir sözleşme ile tekrar 1 (bir) yıllık yenilenir. Yenileme aralığında müşteri hizmet aldığı firmayı değiştirmekte, firma hizmet vermeyi reddetme hakkında sahiptir.

Güvenlik kamera periyodik bakım anlaşması maddeleri nelerdir?

Aşağıda çoğu sözleşmede bulunan maddeleri listeleyeceğiz. Firma veya müşteri, sözleşme aşamasında bu maddelerde değişiklik yapabilir. Ekleme çıkarma yapabilir. Tüm güvenlik kamera sistemleri kendi içinde değişiklik gösterdiği için bu bakım sözleşmeleri işletmeye özel olarak hazırlanmaktadır.

Maddelerde bakım onarım hizmetlerinden sorumlu işletme “Firma”, güvenlik kamera sistem sahibi ve hizmet alan “Müşteri” olarak anılacaktır.

  • Firma güvenlik kamera bakım sözleşmesi süresi boyunca, sistemin sürekli çalışır durumda olmasını sağlamakla yükümlüdür. Müşteri tarafından bildirilen arızalara müdahale eder, bakım onarım işlemlerini yapar ve servis kayıtlarını tutar.
  • Firma, sistemi her ay belirlenen tarihlerde, Müşterinin adresine gelerek gerekli kontrol, test ve bakımları yapar. Ayrıca müşteri tarafından arıza ve teknik destek taleplerinde telefonda ve yerinde servis verir.
  • Aylık periyodik kontrollerde, kamera donanımlarının gözle kontrolü yapılır. Kırık veya hasarlı olan parçalar raporlanır. Sözleşme şartlarına göre Müşteri tarafından onaylanan parçalarla değişimi yapılır. Kameraların netlik ayarları kontrol edilir. Kameraların cam ve dış muhafazalarının temizliği yapılır. Kameraların yön ve açı ayarları kontrol edilir. Bozulanlar düzeltilir.
  • Aylık periyodik kontrollerde, kablo altyapısı kontrol edilir. Sorunlu olan yerler düzeltilir. Tüm kameralar test edilir. Kayıt yapmayan, görüntü vermeyen kameralar varsa tespit edilip, onarımı veya değişimi yapılır.
  • Aylık periyodik kontrollerde, kamera ve video kayıt cihazlarının tarih / saat ayarları kontrol edilir.
  • Müşteri herhangi bir arıza durumunda Firmaya telefon, e-posta yolu ile arızayı bildirir. Arıza bildiriminden sonra firma sözleşmede belirtilen sürede arızaya müdahale etmek, yine sözleşmede belirtilen zaman içerisinde arızayı gidermek, ürünü değiştirmek / tamir etmek ile yükümlüdür.
  • Belirtilen süre içerisinde müdahale edilmeyen arızalar için sözleşmede belirtilecek miktarda Müşteri, Firmaya ceza keser.
  • 30 (Otuz) gün müdahale edilmeyen / çözülemeyen arızlarda Müşteri tek taraflı fesih hakkına sahiptir.
  • Firma güvenlik kamera bakım anlaşması kapsamındaki arızalardan ücret talep etmez. Değişim / onarım yapılan ürünler sözleşmede belirlenen maddeler ile Firma veya Müşteri tarafından karşılanır.
  • Firma veya Müşteri sözleşmede belirtilecek ihbar süresi ile yıllık bakım anlaşmasını fesih etme yetkisine sahiptir.
  • Sözleşmede bakım kapsamına giren ürünlerin seri numaraları kayıt edilmelidir.

My/Pc Teknoloji, Güvenlik Kamera Sistemleri, IP Kamera Çözümleri, AHD Kamera Çözümleri, Termal Kamera Çözümleri, Mobil Güvenlik Çözümleri ve Güvenlik Sistemleri satış ve kurulum hizmetleri vermektedir.

İstanbul başta olmak üzere tüm Marmara Bölgesi’nde güvenlik sistemleri kurulum hizmetleri vermekteyiz. Güvenlik kamera sistemleri ile ilgili her türlü soru ve ihtiyaçlarınız için bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Ürün Kataloğu

güvenlik kamerası

Ücretsiz Keşif

    Ad Soyad

    E-posta

    Telefon

    Firma Adı

    Adres

     
    dahua
    haikon
    avenir
    samsung
    sony
    lg
    hyundai

    Satış ve kurulumunu yaptığımız kamera modelleri ve güvenlik sistemi ekipmanlarını aşağıda bulabilirsiniz. İlgilendiğiniz ürünle ilgili fiyat veya ücretsiz keşif isteyebilirsiniz.

    İstanbul başta olmak üzere tüm Marmara Bölgesi’nde güvenlik sistemleri kurulum hizmetleri vermekteyiz. Güvenlik kamera sistemleri ile ilgili her türlü soru ve ihtiyaçlarınız için bizimle irtibata geçebilirsiniz.

    fiyat talebi

    0212 451 44 44

    Etiketler: Güvenlik Kamera Bakım AnlaşmasıGüvenlik Kamera Bakım SözleşmesiGüvenlik Kamera Periyodik BakımPeriyodik Bakım AnlaşmasıPeriyodik Bakım SözleşmesiSistem Bakım AnlaşmasıSistem Bakım SözleşmesiYıllık Bakım AnlaşmasıYıllık Bakım Sözleşmesi